ارسال بار به خارج از کشور

حمل بار به خارج از کشور با سلام بار

فرایند اسباب کشی و نقل مکان به منزل و یا محل کار جدید همواره به عنوان یکی از کارهای طولانی و طاقت فرسا به شمار می آید و حساسیت ها و مراقبت های خاص خود را می طلبد تا جابجایی و حمل بار به خوبی صورت بگیرد و آسیبی به لوازم و وسایل وارد نشود. در میان انواع باربری از قبیل باربری در تهران، باربری شهرستان و باربری خارج از کشور، حمل بار به خارج از کشور میزان دقت و احتیاط بیشتری را می طلبد. چرا که انتخاب ماشین مناسب باربری ، بسته بندی و بارچینی صحیح و همکاری با راننده مجربی که به تمام مسیرها تسلط کامل داشته باشند از جمله مهمترین ملاک ها برای انتخاب بهترین باربری است.

شرکت اسباب کشی
icon-5

قیمت و هزینه باربری زمینی از ایران به خارج

برای حمل و نقل بار و کالا بصورت زمینی به کشور های دیگر ، لازم است که حجم بار شما در حدود یک تریلی باشد . تریلی ها قابلیت پلمپ در گمرک را دارند و برای حمل و نقل بار شما در حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرند.
تریلی مورد استفاده برای حمل و نقل زمینی بار از ایران به خارج از کشور ، تریلی ترانزیت چادری است که توان حمل بار تا ۲۴ تن را دارد.
حمل زمینی بار از طریق جاده ها به خارج از کشور ، با کمترین هزینه توسط سلام بار انجام میشود.

مراحل حمل بار به خارج از کشور

  • اولین مرحله برای حمل بار به خارج از کشور چه به صورت هوایی و چه زمینی دریافت مشاوره تلفنی در خصوص روش حمل و همچنین هزینه های آن است.
  • در مرحله بعدی در صورت نیاز کارشناسان اتوبار تهران سلام بار برای بررسی نحوه بسته بندی بار اقدام می کنند.
  • از مهمترین قسمت های اسباب کشی بسته بندی صحیح اثاث لوازم است و اهمیت این موضوع در صورتی که قصد حمل بار به خارج از کشور را داشته باشید دو چندان می شود. در صورت سهل انگاری در انجام بسته بندی کالا، لوازم تجاری و .. برای فرستادن بار به خارج از کشور و رعایت نکردن استانداردهای لازم، آسیب دیدگی بار و ایجاد خسارت هایی در آن گریز ناپذیر است. در نهایت علاوه بر خسارت وارده در فرستادن بار به خارج از کشور، هزینه پرداختی هم به خسارت های ذکر شده فوق اضافه می شود.

مراحل ثبت سفارش